jag saknar dig.

Har varit ute och gått med My i typ en och en halv timme nu, det var roligt :D men jädra kallt alltså. Frös ju tårna av mig.. :( Sen tog vi oss en sväng förbi Hanna och pratade lite! :)
Nyss kolla jag igenom hemkunskapen lite, har prov i det nästa onsdag. Bäst att börja i tid. Och snart ska jag duscha och fläta håret tror ja, lockigt i morrn (y) Sen lägger jag mig nog och kollar på film, om jag inte hamnar här vill säga. Men jag  har iallafall bestämt att jag ska lägga mig senast nio i kväll, är så satans trött på morgonen. Men jag hinner ändå, det är helt sjukt faktiskt xD Jag går upp ungefär tjugo över sju och Sandra kommer kvart, tio i. Och på den stunden hinner jag klä på mig, sminka mig och platta håret. Men jag kan ju erkänna att det är liiiiiite stressigt. Hehe. Så i morgon ska jag väl försöka komma upp sju kanske, så jag hinner äta också..
Nej nu ska jag träna lite sen duscha, puss


Kommentarer
Postat av: clara

snygg bild! haha. puss påre! <3

2009-03-05 @ 20:34:47
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0