Kväll

Var och tränade förut, kan ju säga att det är mycket roligare att träna utomhus. Men det ska vi börja med om sissodär två veckor, bara det slutar snöa. Just nu snöar det ju som fan, asså palla.. Jag vill ju ha vår nu! Men slut om det, jag ska alldeles straxt gå och lägga mig. Är urtrött och har mega ont i huvudet. Hatart!! I morgon har jag prov om örat och ja, det vet jag faktiskt inte hur det kommer gå. Men hoppas på G iallafall. Efter träningen förut var jag också ute och gick en promenad med My det var alla tiders (y) 
Och i morgon blir det 1 liter hb i skolan med my :D HAHAHAHAHAHAHAHH! Det är ju fan sjukt det här, sök hjälp flicka :)
I morgon efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på för kul, eller ja kul vet jag ju inte om det blir. Men det hoppas jag på! Ska kanske använda min dyrbara tid till att kolla på Tzatsiki (stavas?) för my sa några roliga repliker därifrån idag, som tex: "Det är inte nå jävla Mallorca här, och du, står du och fiskar i poolen?!"  haha, det är grymt. Sen kanske Sunes sommar också, :" Det här ska du få faan för!!" haha, ja vi är töntiga. Men whatever? :D Nä nu ska jag dra mig, puss

Jag har inga bilder, men det kommer någon dag! :D


Kommentarer
Postat av: my

vi är tamme fan inte töntiga, haha eller jo kanske liite men du behöver ju inte stå och fiska i poolen för det :(

2009-03-24 @ 15:28:01
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0