Lördag

Var med Marre, Linnéa och Sandra igår kväll. Ja, det vart väl inte så jätte lyckat om man säger så. Men vi hade rätt kul ändå :) Kom hem strax efter tolv, och då la jag mig såklart och sov.
Idag ska jag gå och kolla på innebandy vid fem tillsammans med My. Det var tydligen så att om damerna vinner denhär matchen eller kommer lika så kommer dom upp i division två :p jag hade lite fel förra helgen. Eller ja, om dom hade vunnit förra helgen hade dom redan varit uppe i division 2. Jaja, det ska jag iallafall kolla på. Annars idag tror jag att det blir lugnt. Men man vet aldrig. Och just nu sitter jag i mammas och pappas säng med datorn i knät, och så dricker jag lite cola också (a) hehe. Men nu ska jag väl hitta på nått annat, ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0