Lördag

Igår kväll kom Marre till mig vid sju vi fixade oss lite sen gick vi till Hanna. Hon får äntligen komma ut i freheten igen :D Vi gick till ica och köpte energidricka, bäst att passa på att köpa det nu när dom säger att det ska bli åldersgräns på det.. Sen gick vi och satte oss på soloteket och flumma. Så ut en sväng och åkte med någon Staffan, hehe. Kul var det. Sen åkte jag och Marre en sväng med dt ockå :) Hanna gick hem vid elva tror jag. Men jag och Marre var kvar ute, sen skjutsade dt oss till mig vid tolv, så hämtade Marres pappa henne lite efter det. Kanon kul hade vi! :D Jag somnade runt ett tror jag. Men jag har inte sovit så bra i natt, vaknat massa gånger, för jobbigt är det. Men jag låg kvar i sängen till tolv, och sen dess har jag kollat på tv och så suttit här en stund. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men det märker vi :)
puss


Kommentarer
Postat av: marre'

det var kanonkuuuuul :D<3

2009-03-29 @ 11:38:09
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0