Måndag

Gick upp vid sju idag, och var väl rätt pigg. La mig ju faktiskt skapligt tidigt igår också :) My kom hit vid fem i åtta och vi gick iväg till skolan. Det började med idrott, vi dansade massa danser. Jag sög men det var väldigt kul ändå, hehe. Sen hade vi engelska och då fick vi öva till provet som är på torsdag, det var bra för jag orkar inte öva så mycke hemma. Så so, ja vad gjorde jag då? Pratade med Marre och Linnéa kanske. Men det blir så mycket roligare då ;) Haha. Mat, raggmunk. Åt med My, Marre och Linnéa. Sist so igen, då kollade vi på film. Sen slutade vid två. Gick hem och har inte gjort så mycket sen dess. Eller jag var ute och gick en sväng förut. Annars har jag i stort sett inte gjort någonting. Och det var faktiskt rätt skönt i skolan idag, för det var massa i klassen som var sjuka. Så alldeles lugnt var det, eller ja. Typ lugnt iallafall :D Nu ska jag vara väldigt fet av mig och äta lite chips, sen ska jag nog lägga mig för jag är grymt trött och har haft ont i huvudet hela dagen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0