Onsdag

Skola idag som vanligt. Hemkunskaps provet gick inge vidare, kom knappt ihåg någonting. Fick skjuts hem av Sandras mamma så nu har jag nästa precis kommit hem. Men snart ska jag gå tillbaka till skolan och möta Clara sen ska vi gå till konfirmationen, den håller på från 4 till 8 idag :( Ajja, hoppas att det blir kul iallafall. Har ju bytt till vildmark nu, det verkar ju lite roligare. Förut hade jag soffsittar gruppen, då skulle man tydligen sitta och prata. Men det  var ju ingen mer än jag som pratade, så den fick vi lägga ner. Men nu får jag väl lära mig att överleva, haha. Det blir väl bättre iallafall ;) Nu ska jag äta lite (taco ofc) och kolla lite på tv sen ska jag ju snart gå. vi ses :)

PALLA SKIIIIIIIIIITSNACK! :D

Kommentarer
Postat av: Marre

jag vet en som gillar att snacka skitsnack ;D haha

2009-03-11 @ 15:20:27
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0