Onsdag

Igår var jag i skolan. Sen följde jag med My och hämta hennes lillasyster på dagis, sen gick vi en sväng. Sen hem och åt och hade tråkigt. Så kom Sandra hit och vi gick en sväng. Gick förbi konsum och köpte dricka och bullar och satte oss på några stenar och fika. Mycket trevligt, vi kändes oss ungefär som två pensionärer. Haha. Sen gick vi hem till mig och hämtade hennes moppe och så åkte vi en sväng på stan. Träffade Emil och Jesper och åka lite med dom. Men Emils moppe gick bara i 25 så han åkte vi lätt om (Y) haha. Sen så var den lite konstig också, så det gick knappt att köra. Sen skjutsade Sandra hem mig vid nio typ. Då duscha jag och sen hjälpte mamma mig att noppra ögonbrynen, senast jag gjorde det så vart det ju inte så värst bra. Haha! Sen somnade jag vid tio :)
Idag gick jag upp vid kvart över sju som vanligt, fixa till mig lite och åt frukost med pappa :) My kom vid tio i åtta och vi gick till skolan, det började med matte. Sen spanska, jag och Frida busade lite (a) Efter det så hade vi hemkunskap, vi fick göra kyckling & nudel soppa. Det var ingen höjdare precis, menman fick i sig lite ändå. Varsinn semla fick vi också. eller jag fick två för Pär ville inte ha sin :D och Sandra tycker inte om semlor så mycke, så vi hade typ själva bullen och så hade vi i vanlij sås. Det hade jag också i en av min. Vaniljsåsen var ju god, men det och bullen var inte så gott xd Hehe. Efter det så gick jag till banken och tog ut lite pengar. Hade inget kvar i plånboken.. Så tillbaka till skolan, och ha slöjd. Tråkigt som vanligt. Men nu gör jag något istället för att bara sitter iallafall. Och jag och Marre busa lite, men det är alltid trevligt :D Haha. Slutade halv två, göööööttt! Då tog jag sällskap med Sandra hem, väl hemma så åt jag och nu sitter jag här då. Ska snart gå mot Clara, ska träffa henne och Hanna där. Sen ska vi gå till konfirmationen. Jag vill verkligen inte, asså. Jag vill inte konfimera mig längre. Men bara för att det inte är så långt kvar så får jag inte sluta :( Illa som fan! Vet inte vad vi skulle göra där idag heller. Hoppas vi inte ska vara ute bara, jag oooorkar inte gå omkring. Har ju grymt ont i huvudet också, ska ta en alvedon innan jag går. Men när det slutar runt halv sex så ska jag gå hem och plugga engelska och spanska. Har engelska prov i morgon, kan det rätt bra. Sen spanska gloser och där kan jag inte en ända. Och dom är också tills i morgon. Inte så värst bra tajmat för min del. Tajmat, heter det så? Eller stavas det så? Haha, jag har inte den blekaste. Och så vid sju idag får jag se om jag går på tonår. Allt för att komma ifrån pluggandet xd, det är ju inte bra. Men jag orkar verkligen inte. Skoltrött? Ohja. Så måste jag duscha idag också, och lägga mig tidigt. I morgon ska jag vara med Marre också tror jag. Ajja, vi hörs. hejdå. <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0