Onsdag.

Har nyss tagit en lång och varm dusch, älskar att duscha faktiskt. Hehe! Och så frös jag så förbannat så då vart det ju ännu skönare.
 Annars då.. Jag och sandra åkte moppe till skolan idag, det var kul :D Och första lektionen hade vi matte inte så svårt, håller på med fyrkanter och sånt där :o haha. Sen var det spanska gjorde inte så mycke. Så hemkunskap och sist slöjd. Sen skjutsade Sandra mig och My hem till mig. Vi fixade fram lite pengar och gick ner till stan och sola, åh så skönt! Sen hem. Då åt jag och sen har jag bara suttit här, aah och tagit en dusch då. Ingen konfirmation idag heller. Det är bra, för det är så grymt jävla tråkigt :p Senare ska jag inte göra ett dugg, tror jag. Ska lägga mig tidigt också, är jätte trött och somnar snart. Hehe. Näjmen vi hörs, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0