Örebro

Var ju med pappa och bror till Örebro förut. Jag och pappa fikade och kollade lite i affärer. Men jag handla ingenting, handla ju igår så nu måste jag spara lite pengar :p Vi kom hem vid halv fem iallafall. Då satte jag mig vid datorn och kolla lite på bilddagboken och så, sen kolla jag på film. Minns inte vad den heter nu, men det handla iallafall om en båt som välter och sen ska dom ta sig ut därifrån. Kan inte förklara så bra, men den var helt okej faktiskt :) Nu har jag precis ätit lite taco, fast nu mår jag mest illa.. :( Lite senare ska jag duscha också. Sen sova, senast tio! :o Skola i morgon, går inte så länge. Skönt det. Fast jag är ändå rätt glad att det är ny vecka, den här helgen har varit bland dom värsta i mitt liv så.. Iallafall känns det så nu.
xoxo lisa? ;)



jag har ju iaf en het röv (y)

kläderna jag köpte igår

Kommentarer
Postat av: anna

haha är det titanic du menar lisa? filmen alltså? ;)

2009-03-08 @ 21:32:42
URL: http://frajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0