Överenergi

Jag har överenergi, och det är ju inte bra!!! Eller jo, ibland kanske. Men inte just nu. Fast jag vet nog vad det kan bero på.. Har suttit runt köksbordet i typ två timmar och försökt förstått mig på ordklasser/satslära, skit tråkigt rent ut sagt.. Men jag börjar faktiskt fatta rätt mycke av det, och mormor har hängt upp massa lappar i mitt rum så jag inte ska glömma det xD Annars då, så är jag ensam hemma och det är tyst eller nej de är det ju inte, jag lyssnar ju på musik. Men annars är det tyst, höhö. Duscha nyss gjorde jag också, ska snart blåsa håret och allt annat såntdär jobbigt.. Sen beger jag mig mot födelsedagsbarnet tillsammans med mina två partners :D Hehe. Har inga bilder på denhär datorn heller, så jag lägger in lite nya bilder när jag loggar in på den andra, vi hörs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0