söndag

Åkte till Clara igår vid nio halv tio. Då var ju melodifestivalen slut, haha. Så vi gick en sväng men det var kallt, så vi tänkte gå hem till Clara och kolla på film. Fast först tog vi oss en sväng till 7eleven och köpte lite godis, men jävlar vad dyrt det var :o Sen hem till Clara och kolla på något program. :p Sen åkte jag hem lite över tolv. La mig och somna nästan på direkten. Och idag gick jag upp vid kvart i elva kanske, har nyss ätit frukost. Ska snart fixa till mig lite. Pappa fråga om jag ville följa med till Örebro. Bror min skulle fixa något så då kunde jag och pappa fika :D Så då är det klart att jag följer med. Hehe. I morgon är det skola, usch usch usch. Jag vill inte, men jag måste. Sen börjar jag få ont i halsen också, fifan. Nej nu ska jag sluta gnälla ;) hhejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0