söndag

Igår kväll var jag med My, vi gick till ica och skulle hyra film och köpa godis. Men vi fatta nada av dendär filmsaken, så vi gick till statoil istället. Vi hyrde Patrik1,5 den var väl bra, förutom att My prata igenom hela filmen.. Men det är sånt man får tåla ;) hehe. Sen fixa vi till oss lite och så gick vi ut vid halv elva, inte en jävel ute så vi fick väl hem rätt snart igen. Eller ja, jag kom hem lite efter tolv då. Då gick jag och la mig och somnade, och så gick jag upp typ nyss.. Och idag vet jag inte vad som händer, får se. I morgon är det skola, tråkigt och roligt.. Kul att få träffa alla efter två veckor ;) Fast efter några dagar så tycker man väl att klassen är lika jobbig igen -.-
Nu ska jag äta, pushej


pumpa rumpa - raaban och recca


Kommentarer
Postat av: my

filmen va nice! :D

"tycker du om korv?" hahahaha, stackars kille xd

2009-03-01 @ 13:05:33
URL: http://myhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0