Tisdag

Skola idag, like usual! Hade prov sista timmen, gick väl sådär. Svarade på alla frågor, men jag känner på mig att jag inte kommer få mer än G iallafall. Om änns det, eller ja. Det borde jag väl ändå få. Jag slutade runt 3 och då gick jag hem, åt och sen la jag mig och kolla på film med mamma "och han älskade dem alla" har sett den förr och den är väl rätt bra, lite spännande ändå. Och nu sitter jag här och har träningsvärk i magen/ben sen träningen igår, ja jag är ju verkligen i toppform. hehehe.... Och i morgon ska mamma ringa och säga till att jag slutar på konfirmationen, yees! äntligen, har längtat efter det väldigt länge. Jag har ju kommit på att jag typ är rädd för gud, haha. Visst det låter konstigt, men jag får typ panik känslor och blir livrädd när dom pratar om honom. Så nu fick jag sluta :) Så i morgon så ska jag gå i skolan, plugga och kanske tonår. Nu ropar mamma på mig så ska gå och hjälpa henne med någonting. Hehe, vi ses /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0