tisdag

Skola idag, som vanligt? Ja jo... Hade iallafall kul i skolan :) Och sen har jag gjort en snöängel idag, ååh i love it! ;) Hehe. Jag slutade skolan tjugo över tre, senaste dagen på veckan. Skönt att den är gjord nu. Då tog jag sällskap med Sandra hem, köpte pengar till mobilen och när vi gick förbi några fönster så var det några som knacka på oss? Har ingen aning om vilka det var, så vi gick förbi igen och igen och igen. Sen in i affären som dom var i, men då såg vi dom inte. Sen ut igen och gå förbi fönstret igen och igen. Sen gick vi hem, haha! När jag väl var hemma så åt jag lite och så. Sen skjutsade pappa mig till dt och vi gjorde väl inte så mycke, hehe. Kul ändå, och Sandra ringde mig när jag var där och undrade om vi skulle åka och shoppa i morgon, och så pratade hon på om bussar och så. Sen säger hon att vi kan gå på vid brändåsen, HAHA och det är ju någon mil härifrån. Haha, för knäpp är hon. Sen sa hon massa mera busigt ;) Sen åkte jag hem ifrån honom vid nio typ, då duscha jag och åt och hamnade här. Ska alldeles strax lägga mig och sova, är faktiskt jätte trött. Höll på att inte komma upp i morse. Går och lägger mig alldeles för sent för att orka upp och gå i skolan, det är ju inte så bra.. I morgon är det nya tag och en hård skoldag ;)  På åteseénde, hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0