Torsdag

Blev inte att jag la mig tidigt igår, och jag tog det inte så lugnt som jag trodde heller. Jag följde med Hanna på tonår, vi lekte lekar och fikade. Men det var kul, fick ju träffa några från örebro som var här och hälsade på. Som jag inte har träffat på ett år :)

Idag kom Sandra och hämtade mig på moppen vid klockan 8, så åkte vi till skolan. Först hade vi fysik, fick lyssna på några instrument. Vi håller på med ljud. Efter den lektionen var det biologi, då börja vi med örat. Satt bara och pratade, så rätt skön lektion. Så var det engelska, trodde vi skulle redovisa det vi gjort om USA men det skulle vi tydligen inte göra idag. Så istället gjorde vi något diagnos häfte. Mat, lasagne.. Matte - spanska och sist elevtid och sen sluta tjugo i tre. Gå hem, sitta vid datorn en stund. Sen äta och nu sitter jag här igen. Men nu ska jag gå ut på en promenad med min vän My. Vi hörs senare. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0