Fredag

Nu är det äntligen helg, har längtat till den. Verkligen!
Va i skolan idag även fast min hals cpar. Hade först svenska då redovisa några, sen studietid då jag, Marre och Mikaela gick hem till mig och fixa lite. Sen bild då vi rita av nån jävla vas, fatta nada.. Sist idrott som jag inte skulle va med på, så jag och Mikaela gick till busstorget och träffa Linus en stund. Sen ner till 7eleven och köpte glass och fixa kvitto som vi skulle lämna till idrottslärarn. Då var klockan ett och vi sluta, jag cykla hem och la mig ute och sola. Varmt som fan är det ju!! I like it :D :D Låg där lite mer än en timme, så in och duscha.
Nu väntar jag på mamma och pizza, är svinhunrgrig. I kväll blir det nog väderkvarnsbacken och mysa lite med Marre, Linnéa, Mikaela, Clara, My och Hanna? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0