Fredag

Har inte bloggat på jätte länge. Men jag har verkligen inte haft någon lust..

Denhär veckan har jag iallafall varit på prao. Netto med Marre :) Har varit rätt kul, men tungt. Hela händerna är fulla med sår nu, eftersom vi packat upp varor hela dagarna.. Men vi fick varsin påse med godsaker idag, så det var det allt värt ;) Hehe.

Ikväll ska jag ut en sväng med Marre, Linnéa och My. Blir kul. Fast det regnar ju som fan. Så vi får väl försöka komma in någonstans, annars äre ju lite tråkigt faktiskt.. Haha!

I Torsdags var jag ledig från praoen också. Skulle till Örebro på information om livmoderhalscancer spruta, ska ta den. Är ju lika bra :) Sen så shoppa jag lite också det blev: ett par slitna jeans, tights, randig tröja, mascara, söta ballerina skor, t-shirt :)

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0