jag stänger mina ögon och drömmer mig bort

Jag har nyss duschat, skönt skönt skönt! Snart ska jag väl lägga mig, är jätte trött konstigt nog.. ''/

Men skolan var bra idag, efter var jag ju hos Linus en stund, kul som vanligt :) Kom hem vid kvart i nio kanske, då åt jag och sen duscha då..

På måndag drar min klass till Stockholm och är kvar till tisdag, ska bli jätte kul faktiskt :D Fast jag kan ju bara tänka mig hur mycke jag, Marre och Linnéa kommer virra bort oss. Haha, men det är väl kul det med ;) Shoppa satan ska jag göra med. Om jag har några pengar vill säga, men det antar jag att jag har :D hihi! Fast ja, jag vet ju inte vad jag ska shoppa. Eller jo, några snygga armband. Men det lär ju blir mer än så ;)

11 dagar till kanalfesten
16
dagar till sommarlov
27 dagar till cypern



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0