Lördag

Nyss vaknat och ätit lite, idag vet jag inte vad som händer. Men i kväll blir det Linus, han sover här :)<3

Det blev inte upp till väderkvarnsbacken igår, istället var vi nere på fjortistorgen ;) Fast jävligt kul hade vi faktiskt. Först gick vi väl mest runt, men sen skulle vi få åka flak med Pär men sen när vi kommer så fick vi inte åka. Men istället så fick Sandra och Mikaela åka med där inne. haha. Så då satte sig jag, Marre och Linnéa i Linus epa. Sen skulle ju hans vän också in, så vi åkte fem stycken, var liiiite trångt faktiskt, men kul! :D Sen kom snuten så då fick vi hoppa ur :( haha. Sen fick vi höra att Sandra och Mikaela hade åkt till brändåsen och käkat på donken.. Så då tänkte vi käka pizza, men det var ju typ stängt. Så vi köpte kladdkaka på shell istället, åh vad gott! :D Sen träffa vi på Eskil och då skulle vi tydligen åka moppe med honom. Men jag våga inte, så han skjutsa Marre och Linnéa till busstorget. Sen kommer han och hämtar mig, och jag tror aldrig jag skrikit så mycke. Han är ju galen! :o Sen satt vi på busstorget en stund, då kom det  nattvandrare och Eskil spela full och dom gick på det. Hahah! Sen åkte vi alla fyra på moppen och ujuj vad det gick ;) Sen vid tolv skulle Marre och Linnéa hem så då träffa jag Linus och så skjutsa han hem mig :)
Förjävla kul kväll :D


på moppen

Kommentarer
Postat av: Andersson;)

ååh vad roligt vi hade:) tihi:)

2009-05-30 @ 13:16:20
URL: http://linneeeisen.blogg.se/
Postat av: Marre

åååh vad mysigt :*<3

2009-05-30 @ 17:00:42
URL: http://maaarreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0