Måndag

Skolan då, började med idrott. Var inte med så jag, Marre och Linnéa gick en sväng. På engelskan kolla vi på film, minns inte vad den heter, var typ om nån vulkan och grejer.. Så so prata bara massa skit. Spanska, fick tillbaka proven och jag fick tio poäng över G, jävlar vad glad jag vart! :D Sist so igen, jobba ett häfte om Pakistan så sluta vi vid två. Då cykla jag hem och sen dess har jag ätit och sen suttit här. Ska snart åka till Linus, :) Kommer väl hem någon gång i kväll och då blir det duscha och sen sova, så jag tror inte jag hinner blogga nått mer idag. Men man vet ju aldrig. I morgon har jag iallafall matte prov, svenska redovisning och omprov i biologi. Lycka till? Men efter det har vi inga mer prov innan sommarlovet, så vitt jag vet. As skönt, verkligen! :) Efter skolan i morgon vet jag inte vad som händer, säkert lugnt. Men det märks.

pussorka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0