Onsdag

Var hemma från skolan idag. Grymt ont i huvudet och lite smått förkyld. Så idag blir det att plugga och ta det lugnt. Prov om ögat i morgon, måste iallafall få G.
På fredag ska jag klippa mig, eller ja. Toppa. Fast det blir nog rätt mycke ändå, eftersom att det är jävla slitet. Efter det ska nog jag och mamma göra lite mer slingor i huvvet på mig. ;)
På lördag ska jag på dop också, min kusin har ju då fått ett barn. Devin :)

Farfar och Devin

Hitta en del bilder på mig och mamma som vi tog för ett tag sen också, haha!
Mamma kör lite kissie stile, rosa läppstift ;)

  lika som bär ;)

Hihihi, nu ska mamma åka och köpa pizza till henne och mig (a) och jag ska väl fortsätta plugga..
vi ses :)


bra låtar
Magnum bonum - skateboard
Magnum bonum - hög hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0