Tisdag

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapa.


Rätt soft i skolan idag. Eller ja, vi gör ju ingenting på lektionerna nu för tiden. Så det är väl alltid soft. Haha. Råka komma lite för sent till svenskan idag också, bara vi inte får kvarsittning nu -.-
Nu sitter jag bara här och tart lugnt eftersom att jag har haft grymt ont i huvudet hela dagen. Men snart ska jag till Örebro, uusch.. Men det går bra :)
I morgon är SM och AL lediga från skolan så jag blir helt lonely :( Om jag inte råkar bli sjuk över natten vill säga, hehehe!
Nje nu ska jag ta och fixa till mig lite granna. Men jag kaaanske skriver sen.
Btw så har jag färgat slingor nu, blonda. Syns inte så mycke för jag gjorde inte så många ifall att det skulle bli gult.. Men det blev det inte, det blev rätt bra faktiskt :)


aja vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0