Torsdag

I natt sov Linus här, :D Han åkte för en stund sen.. Mindre kul :(

Igår var det sjöängs klassikern, vi skulle cykla 3 mil. Det gick väl bra men vart ju lite jobbigt efter ett tag.. Och nu har jag träningsvärk i röven också, haha! Efter de så åkte jag och mamma till Örebro och shoppa lite. Hitta en bikini, bhar, två tröjor och en klänning. Klänningen ska jag ha på skolavslutning daah :D Snart så kanske jag ska till Örebro igen och shoppa lite.. Haha. Jag måste ju ha ett par skor till klänningen. Annars tar vi det en annan dag, beror på om jag orkar följa med idag. Är rätt trött..

puss <3


Kommentarer
Postat av: clara

snygglisa :D <3

2009-05-21 @ 18:42:09
Postat av: clara

och föresten så borde du nog byta färg på kommentar texten,;)

2009-05-21 @ 18:43:02
URL: http://chetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0